J'ai également reçu le mail ce matin...
in the past you have paid the accountfees for your internet and/or telephone connection on a yearly basis.
due to recent changes in the belgian telecom law we are no longer authorized to offer billingcyles that exceed a 6-month period.
therefore you will notice that the next renewal bill for these services will be based on a monthly billing cycle and you will receive each month a new invoice for the related accountcharges.
if you prefer to pay these monthly invoices through automatic direct debit please send us in reply your bank accountnumber and we will send you the necessary documents to request this at your financial institution.
Passer de 31.9€ à 38.95€ par mois pour un abonnement netline n'est effectivement pas une belle surprise... (+ les frais de téléphone mensuels non gratuits)
Encore plus embêté de constater que lorsque je me suis passé à un abonnement Netline, j'avais reçu (j'avais néanmoins du payer une activation de 50€) une Fritzbox 7113 compatible adsl 2+ seulement, et que désormais il faut une Fritzbox 7360 pour passer en vdsl... Facturée à 79€ plus les 4.99€ mensuels supplémentaires pour le speedpack, cela commence à faire beaucoup mine de rien si je désire upgrader ma connection 6mb/s adsl2+... :-/