Pour ceux qui connaissent déjà, la chasse ibood est lancée pour la semaine prochaine.
Pour ceux qui ne savent pas, ce site vend un produit par jour de minuit à minuit (parfois moins si rupture de stock), les prix sont régulièrement attractifs et les produits souvent en vogue. Cela va du mp3 aux batteries de casserole ou encore des parfums, les réductions variant entre 10% à 30% sur le prix du marché.
Le jour du "HUNT" donc de la chasse, qui arrive généralement tous les 6 mois, iBood diffuse une ribambelle de produit à vitesse grand V parfois 1 minute, parfois une heure selon disponibilité des produits. Les produits sont généralement ceux proposés courant de l'année mais cette-fois à des réductions allant de 30% à 90% du prix du marché.
Apparemment cette fois iBood à décidé d'apporter quelques améliorations au projet car les fois précédentes des problèmes de latence du site, des commandes invalides ou encore des clôtures prématurées ont été vécus comme des frustrations de la part des fans.
Le hunt est évidemment annoncé pour la semaine prochaine mais aucune date précise pour ne pas avoir un effet de masse qui tuerais le site en quelques minutes. Donc un jour de la semaine prochaine à minuit précise, des heureux passeront une nuit blanche devant leur PC (dont moi comme depuis 2 ans maintenant

Voici le communiqué officiel du 04/11/2010 !
- Code : Tout sélectionner
Beste iBOOD'er,
Slijp je virtuele speren en trek je berenvel aan: de Hunt barst binnenkort weer los!
Er zijn een aantal belangrijke veranderingen doorgevoerd dus lees deze e-mail aandachtig door.
Wat is de iBOOD Hunt?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 superaanbieding per dag. Tijdens de Hunt schakelen we echter een paar versnellingen hoger. De ene superaanbieding volgt de andere op, soms wel binnen een paar minuten! En waar we vroeger vooral oude aanbiedingen tegen nóg aantrekkelijker prijzen aanboden, zal de Hunt dit keer meer nieuwe producten bevatten dan ooit tevoren! En dat allemaal met vertrouwde kortingen tot maar liefst 90%! Meer weten over de Hunt? Klik dan hier.
Hunt Veranderingen?
Sinds de vorige Hunt hebben we flink zitten zweten en we zijn we met een aantal veranderingen gekomen om de jacht eenvoudiger te maken.
Zo hebben we om je een beetje rust te gunnen een korte pauze tussen iedere aanbieding ingelast. Ook is het niet langer nodig om telkens de F5-knop weer geweld aan te doen, omdat de frontpage zichzelf automatisch ververst als er weer een nieuwe aanbieding online komt!
Wanneer is de Hunt dan?
Als we dat zouden zeggen, zouden we je scherm op afstand moeten laten ontploffen.
Dergelijke informatie is immers gevoelig. Een tip: zorg dat je volgende week goed uitgerust aan je nachtrust begint :-).
Stem en win een iPad of Panasonic Lumix!
Vorig jaar hebben jullie iBOOD bekroond tot Website van het jaar! Dit jaar hopen wij opnieuw samen met jullie deze titel binnen te halen om daarmee nog betere deals te maken met fabrikanten. Stem daarom op iBOOD en win een iPad of Panasonic Lumix!
Stem nu!
Happy hunting ;-)
Par ici : http://www.ibood.com/be/nl/index