
Quand je compare les 3 offres qu'ils proposent. Dans les 2 payantes on voit une option" Back ups" et dans la version gratuite qui nous intéresse, l'option "back ups" est grisée.
Ca veut il dire qu'il n'ont pas de back up en cas de problème?
Modérateurs : Diamond, Zion, Barbapapa
cool43 a écrit :Je n'avais pas vu ce bon plan, je deviens miro
Quand je compare les 3 offres qu'ils proposent. Dans les 2 payantes on voit une option" Back ups" et dans la version gratuite qui nous intéresse, l'option "back ups" est grisée.
Ca veut il dire qu'il n'ont pas de back up en cas de problème?
zepatko a écrit :En fait ce n'est pas vraiment leur portail web que tu sais mettre en anglais, mais plutôt la page personnelle de ton cloud, donc avec une URL du style https://tonlogin.stackstorage.com.
Lorsque tu cliques sur le menu déroulant à côté de ton login (en haut à droite) tu verras apparaitre un menu de configuration où tu peux modifier la langue.
Tu as le choix entre 3 langues : Nederlands - Vlaams - English (par contre je me demande bien la différence entre les deux premières)
/ Stopzetten van gratis STACK-accounts
Beste klant,
In september en oktober zijn we opgeschrikt door een tweetal incidenten met STACK. Door het tegelijk defect raken van meerdere harde schijven, is een deel van de data van enkele gratis STACK-accounts aangetast. Van de gratis STACKs worden geen back-ups gemaakt, wat ertoe heeft geleid dat er bestanden verloren zijn gegaan. Dat betreuren we zeer.
De STACK-infrastructuur is zo opgezet dat een kapotte harde schijf automatisch wordt overgenomen door een reserveschijf. Data wordt zodanig verdeeld dat bij een defect deze data hersteld wordt. Sinds de start van STACK heeft dat nooit tot problemen geleid, tot afgelopen september. Door het tegelijk kapotgaan van meerdere harde schijven op één storageserver zijn STACKs aangetast. Een kleiner, maar vergelijkbaar incident heeft zich vervolgens voorgedaan in oktober.
Daaruit blijkt dat wij de data-integriteit van gratis STACK niet meer kunnen garanderen, wat niet past bij de kwaliteitseisen die we stellen aan onze producten. Daarom hebben we de moeilijke keuze moeten maken om op korte termijn te stoppen met de gratis 1TB STACK-accounts.
Wat betekent dit voor jou?
Binnen drie maanden zullen alle gratis STACK-accounts worden stopgezet. We geven je in deze periode graag meerdere opties om je data veilig op te slaan. Dit zijn:
1. Je gratis STACK upgraden naar een betaalde STACK. Hierbij wordt er dagelijks een back-up gemaakt van je volledige STACK. Je krijgt dan meteen 50% korting voor de eerste 12 maanden.
Upgrade mijn STACK
2. Je gratis STACK-account opzeggen. Je data wordt dan direct door ons verwijderd.
Cancel mijn STACK
3. Wil je wel je data behouden dan kan je nu alvast beginnen met downloaden. Op 10 februari wordt je data door ons verwijderd.
Lees het artikel
Inactief gebruik
STACKs die meer dan een jaar niet zijn gebruikt worden op 12 november vergrendeld. Als je binnen 14 dagen inlogt in het controlepaneel, heb je alsnog drie maanden de tijd (tot 9 februari) om de data uit je gratis STACK te downloaden of om over te stappen op een betaalde STACK. Doe je dit niet, dan wordt je data op 24 november definitief verwijderd.
We vinden het vervelend dat we deze keuze hebben moeten maken. Gratis STACK heeft ons en vele gebruikers veel plezier gebracht. In dit artikel vertellen we je meer over de geschiedenis van STACK en hoe we tot dit besluit zijn gekomen.
Heb je naar aanleiding van deze mail nog vragen? Hier vind je meer details terug, geven we een dagelijkse statusupdate en staan de antwoorden op de meestgestelde vragen. Vind je daar niet het antwoord dat je zoekt? Dan is onze supportafdeling eveneens maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 24:00 uur beschikbaar voor je vragen.
Met vriendelijke groet,
Frank Schreuder
Managing Director TransIP
Utilisateur(s) parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit